Administratief medewerker inschrijvingen & toewijzingen

Vivendo

Jobomschrijving:

Bedrijf

Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. Als woonmaatschappij beheren we op vandaag meer dan 6400 woongelegenheden. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een administratief medewerker inschrijvingen & toewijzingen.

Jouw verantwoordelijkheden

Als administratief medewerker inschrijvingen & toewijzingen ben je het aanspreekpunt voor kandidaten die recht hebben op een sociale woning en zorg je voor een correcte inschrijving en begeleiding tijdens het toewijzingsproces.

Jouw taak:

  • Je staat in voor de inschrijving en opvolging van de kandidaat huurders en bent deels verantwoordelijk voor de huuradministratie van een aantal dossiers.
  • Je bereidt de toewijzing van de sociale huurwoningen voor en bent aanspreekpunt voor de kandidaat huurder.
  • Je verwerkt mee de tweejaarlijkse actualisatie van de kandidaat huurders.

Jouw profiel

Herken je jezelf in dit profiel?

  • Je bent of wordt bachelor in een administratieve, juridische of sociale richting en hebt een voorliefde voor administratie.
  • Om succesvol te zijn ben je administratief accuraat (schriftelijke communicatie!).
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep en interesse voor de sociale huurwetgeving. Ervaring is welkom, maar geen must.
  • Je bezit een flexibele arbeidsingesteldheid en bent in staat om nauw samen te werken met derden.
  • Je beschikt over de nodige empathie en assertiviteit om met de doelgroep te communiceren.

Ons aanbod

  • Je komt terecht in een prominente en groeiende woonmaatschappij die je de ruimte geeft tot het nemen van initiatief en verantwoordelijkheid.
  • Een contract van onbepaalde duur met een gunstige verlofregeling, flexibel uurrooster en mogelijkheid tot thuiswerk (1d/week).
  • Een wedde overeenkomstig de schalen van de Vlaamse Gemeenschap, waarbij relevante ervaring in overweging wordt genomen.
  • Een aantrekkelijk pakket van extralegale voordelen zoals o.a.
    • 13de maand;
    • maaltijdcheques;
    • hospitalisatie- en groepsverzekering;
    • maximale fietsvergoeding.

Trefwoorden: administratief bediende, administratief medewerker, medewerker administratie, huurbegeleider, bediende verhuur, medewerker sociale huur, vastgoedbediende, vastgoedmakelaar, vastgoedbeheerder, vastgoedconsulent, dossierbeheerder vastgoed, beheerder immobiliën, medewerker vastgoedkantoor, brugge

Interesse?

Interesse? Solliciteer op www.vanpouckeconsulting.be/vacatures voor 8/11/2024.