Stafmedewerker grondgebiedzaken

Lokaal bestuur Zaventem

07/10/2024

Jobomschrijving:

Bedrijf

Niveau: B1-B3
Contract: voltijds, onbepaalde duur
Solliciteren: tot en met 4 november 2024

Jouw verantwoordelijkheden

Wil jij een essentiële rol spelen in de optimalisatie van publieke ruimte van lokaal bestuur Zaventem? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als stafmedewerker grondgebiedszaken coördineer je mee diverse projecten en taken voor de afdelingen omgeving (lokale economie, mobiliteit, milieu), openbaar domein (groen en wegen) en gebouwen. In samenwerking met de directeur grondgebiedzaken werk je samen met gemeentelijke instanties, aannemers en projectontwikkelaars. Je biedt organisatorische en administratieve ondersteuning bij de ontwikkeling en implementatie van beleidsplannen en -projecten.

Een greep uit je takenpakket:

  • Je coördineert mee lopende projecten en zorgt voor tijdige rapportages en voortgangsupdates. Je volgt aanbestedingen, overheidsopdrachten en subsidiedossiers op.
  • Je verzorgt de communicatie rondom de huidige en toekomstige werven.
  • Je organiseert en begeleidt vergaderingen, samenkomsten en evenementen (zoals bewonersbijeenkomsten, openingsfeesten en afdelingsvergaderingen).
  • Je verdiept je in de ontwikkelingen van relevante wet- en regelgeving en vertaalt dit naar de praktijk.
  • Je werkt mee aan het opstellen van de begroting en beheert budgetten.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma of daarmee gelijkgesteld.
  • Je bent analytisch aangelegd en vaardig in het uitzoeken van complexe zaken.
  • Je werkt efficiënt met financiële en juridische documenten of bent bereid hierin bij te leren.
  • Je bent creatief en haalt voldoening uit een gevarieerd takenpakket.
  • Je werkt zelfstandig en nauwkeurig en weet hoe een project op poten te zetten.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden.

Ons aanbod

  • Een voltijdse functie in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur
  • Weddeschaal B1-B3: min. € 2.999,68 en max. € 5.054,37 (bruto per maand)
  • Relevante ervaring (ook uit de privé) wordt meegenomen
  • Een werkgever die veel aandacht heeft voor een gezonde balans werk-privé:
    • glijtijdenregeling tussen 7u00 en 18u30
    • mogelijkheid tot opname kredieturen
    • extra feestdagen
    • minstens 32 dagen verlof op jaarbasis
    • mogelijkheid tot thuiswerken
  • Maaltijdcheques van € 8 per volledig gewerkte dag (7u30)
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Fietsvergoeding en/of 100% terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • Ecocheques t.w.v. 200 euro/jaar
  • 2de pensioenpijler (2,5%)
  • Thuiswerkvergoeding van 20 euro per maand
  • Aansluiting bij GDS-V (Gemeenschappelijke Sociale Dienst Lokale Besturen in Vlaanderen) inclusief tal van kortingen en premies
  •  

Interesse?

Bezorg uiterlijk 04/11/2024 je cv, diploma, een uittreksel van je strafregister (maximaal 3 maanden oud) en motivatiebrief via het sollicitatieformulier. Na de uiterste sollicitatietermijn krijg je te horen of je in aanmerking komt om aan de selecties deel te nemen.

  • De selecties bestaan uit 2 onderdelen:
    • Een online psychotechnische test, je ontvangt de opdracht per mail op 13/11/2024 en dient uiterlijk 17/11/2024 je antwoorden terug te mailen.
    • Een sollicitatiegesprek op 22/11/2024.

Indien we meer dan 7 geschikte kandidaturen ontvangen, zal er een preselectie gebeuren op basis van motivatie en relevante werkervaring. Het loont dus zeker om voldoende aandacht aan je motivatiebrief te besteden.

Houd deze datum alvast vrij in je agenda!

Voor vragen over de functie-inhoud en de directie grondgebiedzaken: Bruno Depondt, directeur grondgebiedzaken, bruno.depondt@zaventem.be, 02 725 03 80

Voor vragen over de selectieprocedure: Sarah Buelens, Senior HR Consultant, sarah.buelens@solvus.be, 03 213 97 41